Thursday 9 June 2011

Pengakuan Berani Seorang Remaja..Moga Kamu Mendapat Hidayah...

actually aku nak share blog ni dkt FB tp xboleh nak share lak..so aku post je dkt Blog aku nih..aku terbaca ttg blog budak ni pun melalui blog geek in the pink..tersentap aku bila bca blog budak nih..antara percaya dgn tidak pengakuan yg dia buat tuh..berani siut dia buat pengakuan yg dia bukan lg dara..kalo xsilap aku budak ni baru 15 tahun kot..xpasti la pulak sbb aku baru je terjah blog dia..dgn jujurnya dia mengaku yg dia dah xvirgin..dan dia dah pun terjumpa mamat yg hilangkan dara dia tuh...what???terjumpa mamat tu??apa ke pelik dik oi..kalo kna rogol buat la report tp dia leh sound yg dia terjumpa mamat yg pnh hilangkan dara dia tuh..haishh sgguh berani kamu dik..apa2 pun harap dik mendapat hidayah dr Allah..buat kesimpulan awal pun xder gunanya mybe awak tu masih lagi remaja..belum kenal erti hidup ni sbnarnya..ni blog remaja tersebut...klik

No comments:

Post a Comment