Tuesday 14 June 2011

Lunch...

Bertuah rsanya dpt kawan yg sgt baik hati..actually kt tmpat baru ni aku xrmai kwn yg jadi kwn pun dtg nya dr opis lain..ada sorg ni kwn dr Kurnia Insurance abg hasnan nama dia time rehat dia selalu lepak dgn aku..sorg lg kak hanim..abg hasnan ni dh 40an dh tp dia cam lembut2 skit rajin masak lak tuh..tghari td dia call tnya nk mkn nasi goreng kg x..aku ingat dia nk tlg belikan lunch aku arini..rupanya dia balik rumah masak..siap bwa dgn milo ais lg..cukup pakej..so jimat belanja utk arini..dia nk bwa utk kak hanim skali tp kak hanim dh siap mkn dh so dia bwa utk aku je..sgt bersyukur jimat belanja aku utk arini..duit belanja utk arini tidak berusik la..pg td aku bwa bekal dah alang2 buat roti john utk en somi so aku bwa la skali utk mkn pg td..kalo la hari2 camni leh la simpan duit byk2 g bercuti kt obersea(haha mcm cukup je nk kumpul ke oversea ye)..berangan je lah..perut pun dh kenyang so mata pun mula la nk pejam...

No comments:

Post a Comment