Friday 10 June 2011

Gelak tak hengat..

Maharajalawak yg mmg akan buat umah mcm ada 40 org..padahal yg tgk cuma 4 org shj..sure makcik2 jiran tetangga aku terkejut punya..ye la umah aku bunyi gelak2 cam histeria nih hari jumaat mlm sabtu je..kalo hari2 lain mmg sunyi sepi je umah..lg2 la kalo berdua je dgn en suami tgk tv mmg ssh jiran tetangga nk dgr suara kami nih..tp setiap mlm sabtu je pasti meriah skit..sbb adik ipar n family dia akan dtg umah tgk ML nih..time tu je pun umah aku nk meriah nih..maaf ye wahai makcik pakcik jiranku kalo gelak kami buat makcik pakcik xleh nk tdr dgn nyenyak ye..bukan kami sengaja tau..mmg diaorg punya lawak xleh nk cover dh gelak2 kami nih..mmg super lawak..terbaek la jambu,jozan dan sepah..korg mmg terbaek..R2 dgn nabil pun xkurang hebatnya tp aku kurg skit..lawak diaorg cam biase2 je la bg aku..bg peminat nabil dgn R2 jgn marah ye..:) 

No comments:

Post a Comment