Friday 10 June 2011

Bisness

sekarang dah pun masuk bulan rejab..dah xlama dah nak masuk ramadhan..so akan bermulalah projek aku bersama my sista in law..start awal bulan julai dh nk kna buat sample2 kuih raya utk d edar kpd kwn2 terdekat,jiran tetangga dan sesiapa shj yg berminat nk order kuih2 tersebut..berapa jenis kuih yg nak d buat tu masih dalam perancangan..sbb yg nak buat tu aku sorg je..dah la siang aku kerja balik umah dh dkt kul 7 mlm so msa sgt2 terhad utk pelbagaikn jenis2 biskut raya tuh...tp dah offer my sista in lawa stay kt umah sepanjang bulan puasa nti..kebetulan bulan puasa dia xmeniaga jd boleh la dia stay dgn aku kt ipoh..so kna tgglkn sekejap suami dia dkt Lumut tuh..hope dia brsetuju dgn cadangan aku ni..so ada la org yg boleh sama2 tolong aku nti..projek bisness kecil kecilan..buat teman2 smua nti dah siap sample2 tu akan aku publish dkt blog n FB aku

No comments:

Post a Comment