Friday 18 March 2011

Mereka yang Hot

aku masih baru dlm dunia penulisan blog ni..
tp aku sudah lama mengikuti mereka2 yg super duper hot..
bagi aku mereka2 ini mmg superb..
dah lama aku layan blog2 diaorg..
antara yg paling lama aku mengikuti ialah seperti Lyyna Jay..klik
aku mengikuti perkembangan dia msa dia anak dara lagi..
dah lama dah aku rasa..
aku knal dia pun melalui zaman Friendster dlu..
mmg super gorges dia ni..
dah ada anak kembar pun..
dah setahun anak2 dia yg super comel..

blogger lain yang aku kerap singgah seperti Cik Epal..klik
Cik Epal ni mmg sgt lah femes dikalangan blogger2 yg terkenal
ikon muda mudi dlm berfesyen terutamanya yg berhijab la..
mmg layan je bca blog cik epal ni..

Mat Gebu klik
sapa yg tak kenal abg mat gebu kita nih..
paling suka jengok blog abg mat nih..
sbb aku dah jatuh hati dgn masakan2 dia
bagi korang2 smua yang masih belajar memasak tu
rajin2 la korang jengok blog abg mat nih..
mmg otomatik korg pun aku jd pandai masak
thanks abg mat (mcm abg mat bca je blog aku nih)..hihi
sbb ilmu abg mat sgt berguna utk saya..
i love cooking to...

satu nama lagi yang bg aku sgt besar..
dia la sumber aku utk mulakn dunia blog ni
dlu sebelum aku jumpa blog dia ni
aku hnya suka kunjungi blog org je
aku sndiri xde idea pun nk berblog..
lps je aku jumpa blog ni..
trus aku jatuh hati nk berblogging..
siapa xkenal dgn Abg Ben Ashaari klik
mmg fames giler abg ben nih..
xtahu nak ckp la betapa femesnye dia nih..
baik hati lak tuh..
suka kongsi2 tips n mcm2 lg la ttg nak berblog nih..
sbb bca entry2 dia la yg aku semngat skit nk berblog.
xkisah la aku xada follower yg rmai pun..
dan xkesah juga kalo Abg Ben xtahu pun pasal blog kecil aku nih..
yg penting aku suka Mereka2 Yang Hot ini...




No comments:

Post a Comment