Wednesday 30 March 2011

breakfast+lunch

series aku dh jemu dgn makanan2 di sini..
maksud aku makanan2 yg dijual area opis ni..
hari2 ngadap makanan yg sama saja..
quit boring okeh..xsukenye..
pagi2 breakfast tgk benda yg sama
rsa lak hermmm xboleh blah..
aku masak lg sedap..(perasan jap)
tp kdg2 je sempat nk buat breakfast
hari yg xsempat kna la ngadap yg dijual..
tghari pun sama..
dah naik jemu tgk makcik tu jual menu yg sama
tukar la skit makcik menu2 tuh
time camni mula ingatkn alor star
kalo kt sna super duper best..
byk lak pilihan..
smpi mata naik juling nk pilih..
haishhh..
so pg2 td bangun awal skit..
siapkn bekalan utk aku dgn suami..
menu very the simple okeh..
nasi putih+sambal tumis bilis+telur dadar..
so misi membawa bekal ke tempat keje arini..
sebabkn aku dh bosan tempiasnya kna juga dkt suami..
dia pun aku bg bawa bekal jugak..
hihi..merangkap breakfast+lunch..

No comments:

Post a Comment