Sunday 20 March 2011

Mentor

cakap bab mentor ni aku agak lambat mengikuti mentor..
masa mggu 1st pengenalan mentor2 tu aku tgk part awal je
part yg lps2 tu aku xtgk dah..sbbnya aku layan "Trilogi Cinta"
msa 2nd Konsert pun aku tgk smpi kul 10 mlm jerk..
tp malam td aku layan smpi habis..
sebabnya aku nak tgk si Salma perform
sbb rmai yg ckp suara dia power..
lg power dr dia punya Mentor..Erra Fazira..
aku tgk 1st perform si Salma ni kt You Tube..perghhhh
mmg meremang habis..sedap siut..
so mlm tadi mmg aku xsabar nak tgk live dia kt Mentor..
mmg best la..lagu yg dia bawa lg best dr si Erra bwa..
dah mcm lagu Salma pulak aku rsa..
bab kata suami aku..
"Erra nyanyi pun xsedap camtu"
yang mmg betul..apa2 pun layan je la lagu dia nyanyi ni..

mmg best la..hope dia lah Juara Mentor 5..


No comments:

Post a Comment